tirsdag 19. mars 2013

Katja 9 år ♥

...Ein av mine to vakraste skattar var 9 år no 10. mars!! Utrulig kor fort tida går...
Katja hadde bursdag 8 dagar etter vi kom heim frå ferie - herlige 2 1/2 veke i vakre Thailand. Etter at eg blei sjuk den dagen vi kom heim og blei liggande i 2 veker fekk eg ikkje delta i barneselskap lørdag 9. mars. 
Men, Katja hadde ein super dag på Baronen Bowling med 17 jenter :) her blei det speling, pizza og kake...Papsen og besta ordna opp slik at dagen blei vellykka!! 


Timmen syns det var stas å få servere Katja mat på senga med levende lys og
ikkje minst gi ho ein skikkelig bursdagsbamseklem... 

Søndag morgon laga eg og Timmen frukost til Katja, beste starten på bursdagen er at ho får mat på senga. Det tok si tid for meg å varme rundstykka og koke egg når en ikkje er i form - vi fikk høre at ho venta lenge i dag ;)
Koselig start på dagen ♥ seinare på dagen fikk vi besøk av mamma, pappa, bror og søstera mi og tantebarnet Ferdinand ♥


Sjølv om eg ikkje var i form hadde vi ein koseleg dag!! 
Er ufattelig glad i den lille store jenta mi
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...