onsdag 8. april 2015

My Kind A Love

Påske med ein helig langfredag og nådde eit lite delmål litt før tida, men det funka fint og ikkje meir smerter enn "normalt"...
Vil i dette innlegget dele ein del av herlige små glede frå påskedagane...Trykk på bilda for å få dei større ;)
Sjølvfi over Langevåg...
Så fint og plutselig kom den byga...
 Ei trollkjerring og eit troll ;)
"Sky" følge Tim Are fint på veg ned...Tim Are: "Mamma, i morra skal ej nyyyte livet" :))
 På veg ned igjen begynte det å klarne opp der som byga kom på veg opp...
 "Ej nyte livet no også ej mamma!!"...
 Humøret har han heldigvis med seg...

PÅSKEAFTAN og eg er 35 år!!...
Ikkje hadde vi plana om å kjøre så langt, men det var kjekt for barna!!... "Endelig" første gang med slalomski for barna!!

 Så heldig at tante Eirin og onkel Adrian kunne hjelpe i bakken!!...

 Øving gjer meister...
 Eg og hundane avslappande tilskodera...
Men årresteike kor det tek på å kjøre "så langt" og vere i ro å sjå på. Kroppen verka i kvar eit ledd, og tålmodigheita rakna på sutten. Men, med to valpa og vaksen hund var eg eit naturlig samlingspunkt for alle barn ja og vaksne også. Kjekt at folk dei får hilse på hundane, men det gjor at eg aldri kom meg vidare og Tim Are rakk akkurat ikkje kjøre scooter og då blei han lei seg og eg sjølv vart frustrert av verk og "igjen halding". Prøvde å kome meg vidare, men bana holdt igjen valpane og ville jo ikkje bli sint heller. Så då eg bar med meg stolen min tilbake til bilen slang eg den i bakken god å få det ut...
 Besøkte mor og far til Adrian på hytta deira, heilt fantastisk ver og perfekt for "afterski". Barna rann nedover bakkane og gjekk opp igjen, gørslitne kan dåkke tru. Vi fekk servert fantastisk middag før vi satt kursen heim igjen.
 
Firhjuling med snowboard bak :)
Barna fikk også site på og dei var sjølvsagt i sitt ess...

Søndag vart det besøk av søskena mine og vi spiste god mat og Katja diska opp med dei fantastiske cupcakes...
Etter gjestane for laga Katja til jentekveld med ansiktsmaske og te...så blei det tur i boblissen (som det har blitt fleire ganga i påska)...
Når endelig barna fikk teken på Bjorli og veret blei bra mandag tok vi like godt turen til Fjellsetra...det gjekk fortare og fortare og litt kjedelig at sesongen er over no når vi nett har begynt ;) Jaja, ikkje lenge til neste snøfall og då er vi klar igjen!! :)
 Klarte ikkje halde meg lenger så måtte ta nåkken tura i barnetrekket...Passa heile tida på om det kom nåkken bak ;)
Men lite oppløftande med tanke på at eg vil ha med randoneski...For den foten som blei nerveskada under første operasjon var berre så syyyykt låke og dt gjekk ikkje over med det første for å sei det slik ;) 


Åsså var det ein anna som ikkje klarte å halde seg, men det var ein pappa ;)
Sjekk han kule kidden her da!!... Ferdinand var to år i desember og då var det på tide med slalomski, skal tidlig krøkast vettu :)

Så "my kind a love" er rett kvardagsfølelsen og kjærligheten til livet i seg sjølv, og mine kjære som eg har rundt meg...håpa eg klare å få vist og gidd dåkke all den kjærligheten dåkke fortjena ♥♥♥

Har tatt litt ut av teksten og vridd den til min forståelse av den fantastiske "my kind a love" av Emile Sandè...
Eg veit eg er langt frå perfekt, ingenting er kanskje som dine omgivelsar.

Eg kan ikkje innvilge alle dine ønsker, eg kan ikkje love deg stjernene.

Men, still aldri spørsmål om mitt hjarte slår kun for dåkke, for det slår kun for dåkke.

For når du har gidd opp, Uansett kva eg gjer er det aldri godt nok.
Når eg aldri hadde trudd det skulle bli så tøft, det er då dåkke skal føle min slags kjærlighet.


Og når du ropa ut, når du dette ja då vil eg hjelpe deg opp igjen…

Når dei vennane du trudde du hadde ikkje har blitt, det er då du skal føle min slags kjærighet.

Du vil nok ikkje sjå meg på festar, eg er nok litt kjedelig no…så eg får ikkje slått på musikken og sunge «Baby You`re The One».



Eg veit eg innimellom kan bli sint, og då sei eg ting eg ikkje meina.

Eg veit eg helde hjartet mitt beskytta……Men, still aldri spørsmål om mitt hjarte slår kun for dåkke, for det slår kun for dåkke.



...Det er då dåkke skal føle min slags kjærlighet...


Eg vil anbefale alle å trykke på lenken under og høyre denne fantatsike sangen!!...Under kan du lese den også ♥♥♥
Klem -Anja-


I can't buy your love, don't even wanna try.
Sometimes the truth won't make you happy, so I'm not gonna lie.
But don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
I know i'm far from perfect, nothin' like your entourage
I can't grant you any wishes, I won't promise you the stars.
But don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
Cause when you've given up.
When no matter what you do it's never good enough.
When you never thought that it could ever get this tough,
Thats when you feel my kind of love.
And when you're crying out.
When you fall and then can't pick your happy off the ground
When the friends you thought you had haven't stuck around.
That's when you feel my kind of love.
You won't see me at the parties, I guess I'm just no fun.
I won't be turning up the radio singing "Baby You're The One".

But don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
I know sometimes I get angry, and I say what i don't mean.
I know I keep my heart protected, far away from my sleeve.
But don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
Cause when you've given up.
When no matter what you do it's never good enough.
When you never thought that it could ever get this tough,
Thats when you feel my kind of love.
And when you're crying out.
When you fall and then can't pick your 'happy' off the ground
When the friends you thought you had haven't stuck around.
That's when you feel my kind of love.
Cause when you've given up.
When no matter what you do it's never good enough.
When you never thought that it could ever get this tough,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...