torsdag 25. juli 2013

Pink Grootendorst ♥ rosa draum

Vakre roser med forskjellige rosatoner...
 
...Har begynt så smått å plante igjen i hagen på hytta. I og med vi ikkje er der så ofte å få passa på er det litt vanskelig å få til ting som eg vil...har prøvde meg litt fram og tilbake, nåkke dauda og andre ting overlever, utrulig nok har alle rododendronane overlevd og blomstra visst fint i mai :) Hyttenaboen sa dei blomstra fint og eg gleda meg allereie til vårreingjering i mai neste år!!...Vi skulle tatt turen no i mai, men helsa mi strakk ikkje til og eg klarte rett og slett ikkje å køyre den turen i mai i år... :( 
Det er godt ein har håpet på at neste år blir alt bedre - utan håpet (og trua) hadde eg vel aldri stått oppreist ;)


Men, som sagt har eg så smått begynt å plante igjen...det blei satt ned fleire lavendel i håp om at dei skal overleve denne gang, en heil haug med muscari laukar, hortensia og roser :)
Den eg likte aller best var pink grootendorst som fikk ein fin plass ved kjellerinngangen - her har sjølvsagt Tom planer om ein terrasse men då får vi ramme rosa fint inn - ta den opp igjen er heilt utelukka ;)


 Den står så fint og lunt å blomstra i sola, lekkert med det grønne bak og du ser rosene frå inngangen til kjellaren...Håper den står fint og overlever der i vinter...
Er den ikkje vakker ve!?...
 
 
Neste innlegg får nåkken roser seg nye potter/krukker...så kom gjerne innom igjen i morra ;)
Ha ein fleirtona dag ♥♥♥
Klem -Anja-

2 kommentarer:

  1. Nyyydeligste rosa ever Anja!Håper den vil trives og kAn gi glede i maaange år fremover...og håper du kan klare å sette deg i bien og kjøre til hytta når du vil og ikkje ryggen bestemmer!
    Har skjønt at dokke har lyst på småbruk...den tanken er forlokkende for oss også,men blir nok med tanken.Vi får klare oss med minismåbruket her,for her trives i.Enda bedre blir det når Hagen etterkvart begynner å skape seg....langt opp og fram men er i gang og det er det viktigste.Surt for deg å plante så mykje planter og så går det til bøvels....vært litt svinn her også men akkurat no e D heilt greit fordi ej He en så klar visjon om kosj'n her skal bli :)
    Av og til skjer ting for en grunn :)
    Ønska deg fortsatt flotte sommerdager Anja!!!
    TOveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tove!! :)
      Har gått over til krukkeplanting for ei stund...har vel bestemt oss til neste vår om vi skal finne oss eit enda meir landelig sted. Men, å selge her blir nok ikkje lett så er kanskje berre med draumen for oss også ;) Men ser for meg korsen hagen kunne vore her heilt ferdig også, men det er nok eit stykke opp og fram...men med små steg om gangen kjem man seg framover men blir aldri ferdig uansett :)))
      Herlig dag på Sunnmøre i dag også!! Klem -Anja-

      Slett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...