mandag 26. august 2013

Blei litt feil...

Likte absolutt delar av brannmuren før eg begynte...men lite å gjer med det no, så la gå og begynn på an igjen!!...
 
Endelig gjekk eg på eit nytt lite prosjekt, dette var liksom for sjelefreden ;)
Endelig skulle brannmuren i stua få ny farge og ville ha ei mørk grå kalkmaling frå Pure and Original. Skulle bli så herlig......åsså blei det så feil!! Jaja ei erfaring rikare og ikkje minst på med nytt mot, ta pussepapiret fatt og start frå nytt igjen. Det er ikkje alltid ting går slik vi ønskjer og faktisk er ikkje livet berre knappar og glansbilete, så derfor deler eg det misslykka resultatet med dåkke ;)
This is my life!!!

Barna er flinke å hjelper til med litt grunnarbeid og maling...herligste skattane mine ♥♥♥
Oppe til venstre er deler av muren før behandling, til høgre etter første strøk, så nede til venstre ferdig med to strøk og ser kor fine nyanser det er i den, så til høgre har strøk to tørka og den gråe giraffen trer meir og meir fram....
 
Vil jo gjerne at alt skal sjå bra ut, men det har seg slik at alt ikkje er bra til ei kvar tid...alle prosjekta mine går heller ikkje etter planen, eg deler gjerne idear og ting eg gjer og som oftest går det etter planen, denne gangen ikkje men eg deler det likevel...Eit tips er at det sikkert er lurt å bruke Wall Prime uansett om du skal ha det på behandla underlag, for hos meg var det kun vannbassert maling under...
Håper eg får giv igjen til å ta det igjen snart!! :)))) 
 

Ha ein marmorert aften...
Klem -Anja-

2 kommentarer:

  1. huff så kjedelig...men det virker som om du tar det med godt humør og det er jo beste måten...man lærer så lenge man lever ;)
    Toveklem.)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja egentlig litt kjedelig, men når energien er der igjen så får vi hive oss rundt der og då :))))
      Blir nok bra etterkvart!!...

      Slett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...