fredag 13. desember 2013

Går det an!?...

...Å skrive Ønskeliste!??...
Det er visst eit problem å kjøpe gave til meg, kan eg eigentlig ikkje skjønne for eg blir jo så glad for alt!!
Men, når eg får høre det frå fleire måtte eg sette meg ned å tenke litt, og har no plukka ut ein del :)


Det er jo så masse fint å finne på Celsius Glass Studio her i Langevåg ♥ mest og ikkje minst disse fine saltbegera! Du kan sjå meir av alt det fine dei har her... 
 Nye handklede på badet i lekre lilla nyansar...her kan det vere alle størrelsar og i tillegg vaskeklutar.
Veffal ikkje så dumt med ei deilig dusjsåpe eller badesåpe i herlig Lavendelduft no når eg skal begynne å ta de litt meir med ro...Lilla og lavendel får eg vel aldri nok av!!...Her er den økologiske serien til Greenscape, men må ikkje vere den for det er mange gode rundt om på dei forskjellige badebutikkar etc.


Dusjsåpe med Økologisk Lavendel

Lavendel dusjsåpe er en mykt skummende dusjgele med nydelig lavendelduft. Vasker huden ren uten å tørke den ut. Lavendelduften roer sinnet og gir huden en beroligende og legende effekt. Mild mot sensitiv hud da den inneholder ekstrakter av den beroligende og vitaminrike Kamomillen, den balanserende og rensende Prestekragen, samt den reparerende Echinacea. 500 ml.

Vi skulla kanskje hatt oss ei lilla baderomsmatte, ikkje for lys men ikkje for mørk heller, rund eller rektangulær er vanskelig men begge kan passe...
Ein ryggskrubb skulla eg ha hatt meg...såg ein fin lilla ein på Blaafarveverket som eg glmte å kjøpe, men det treng jo ikkje vere ein slik da! Her er eit par variantar...
Denne typen fann eg her...Men, "du" finn slike overalt det skiller seg litt i fasong, farga og pris...Ikkje dumt med lilla sjølvsagt, men trur ei lys ei skal kunne funke også ;)
Har nåkken bøker eg kunne tenke meg - Kanskje Sanselige Rom...Skal snart begynne å lese "slapp av bøker", men dei kan eg sikkert låne med mamma etterkvart...
 
Så har Terri på Belle Bijoux mange fine hjertersmykker i butikken...ikkje det at eg treng, men dei er veldig fine ;)

Det er ingen must å kjøpe nåkke av det som er her, berre eit lite verktøy på vegen ;)
Berre å vere kreativ og kjøp det du ønska og husk det er "tanken som telle" ♥♥♥
Klem -Anja-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...