torsdag 19. desember 2013

Klebrige Sjokolademuffins

Seint men godt og no er kjerring i gang!!...
I går natt var det litt bakst og begynte med Klebrige Sjokolademuffins :))  Men advara mot sukkerbombe til dei grader!...
Dinne oppskrifta på herlige konfektkaker fekk eg av ei klubbvenninne for nåkken år sida, eg bukta å  Eg avkjøle dei og pakka dei i bokser for så i fryseren, best å ta rett på fat for å servere dei kalde og god til ein kopp sterk kaffi...



Klebrige Sjokolademuffins
2 egg
3 dl sukker
1 1/2 ss vaniljesukker
1 krm salt
100 gr. smelta smør
1 1/2 dl mel
4 ss kakao

Alt rørast godt sammen og ei god ss røre i kvar muffinsform. Bakes i 20 min. på 160 grader...
Så laga du topping medan muffinsane bakes...

Topping
1 dl fløte
1 dl melk
2 ts Mel
4 ts kakao
3 ss sukker
100 gr. smør

Kok opp alt inkl. smør under stadig om omrøring. Småskoler i ca. 10-15 min. 
La muffinsen synke litt før du tar på topping! - og  muffins og topping bør vere varme når topping takast på.

Laga (verdens hjerte) pepperkakedeig som får stå ekstra lenge før vi i dag skal lage store fine hjerter.

Kom seint i gang i år, men det har vore så masse dom har skjedd siste tida at vi har kosa oss på andre måta.

Ha ein overdosesukkeraften...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Convoy

Turens første stopp på Åndalsnes der Cecilie satt frå seg bilen sin... Det har vore så mykje eg skulle og ville fortelje om, men med f...