onsdag 27. august 2014

Lun plommepai

Søndag kveld kom Janita på døra med to SVÆRE posa med plommer!!...Hmmm sendte med ei lita gave tilbake og lovnad om å lage nåkke ho fikk smake ;)
Mandag tok eg med meg ein plommepai inn til mamma og pappa, var ikkje heilt fornøgd med sammensetninga, så prøvde på nytt tirsdag kveld. Pai er heldigvis veldig kjapt å lage og kan passe med masse forskjellig fyll :)

Paien kom i ovnen og eg kunne sende melding til Janita og mi søster Eirin om at det blei pai og te til kvelden...
Paibotn:

- 100 gr. smør
- 1/2 kopp sukker
- 2 koppa kveitemjøl
- 2 ts bakepulver
- 1 egg

Dette rører eg godt samman med mikseren, tek først smør og sukker, tilset så det andre. Dette skal trykkast ut i ei smurt paiform eller liknande.

Fyll:

- Ca. 1 liter plommer
- 1/2 dl. sukker
- 2 egg
- 1 1/2 dl matfløte
- 2 ts vaniljesukker

Delte plommer i fire og tek sjølvsagt ut steinen, fylte godt på med plommer vil tru litt over ein liter. Egg og sukker til eggedosis og ha så i fløte og vaniljesukker, rører godt og heller over plommene.
Set paien i forvarma ovn på 180 grader og steike den i ca. 45 minutter.

Server med vaniljeis og ein god kopp te...herlig kos ilag med fine og gode venninner ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Convoy

Turens første stopp på Åndalsnes der Cecilie satt frå seg bilen sin... Det har vore så mykje eg skulle og ville fortelje om, men med f...