lørdag 27. desember 2014

Du glade romjul...


...Kan vel ikkje sei eg er like glad 24 tima i døgnet veffal ikkje når det er snakk om å bytte gåve på den o store byttedag!!... Herremin - med låk skrott, lavt blodsukker og litt mangel på søvn slik er det  vere spebarnsmor igjen og det til ni!! også stå i kø på moa!? Nei takke meg til då vi for på Expert blei eg jaggu sur når ein herremann berre gjekk foran meg i køa då det kom ein fyr til i kassa...jepp, då gjekk kjerringa sur utav butikken!! Ikkje lenge det vare heldigvis, men eg kan bli det og då kjem det jaggu nåkke lirande også. Når eg har veeeenta så vil eg jaggu ha hjelp når eg skal...

Jaja, så var surmaginga over for i dag...fort heim der alt har gått sin vante gang, plutselig var eit skiskopar søkk vekk rot både her og der når man bytta om på soverom og andre rom like før jul! så då for vi fort på sporten slik at Timmen også fekk gå på ski i dag :) Håpet er at vi alle kan få oss ein tur i mora, men til Tom`s store glede må han passe valpa. Eg tenkte liksom Sulafjellet heilt til eg kom på at eg skulle ned igjen også ;)
 Det her blir ein ikkje metta på ♥ "Nora" er herlig, flink og rolig...Ja, åsså lit kosete så må innom stua for litt kos innimellom og ila fort inn igjen om ho høre nåkken klunk...

Elles er det massevis av herlige lyda frå valpekassa ♥ Det er ei herlig tid ja sjølv om eg søv dårlig om natta...men eg gleda meg til dei begynne å ta form så eg virkelig får sett på dei.

Barna for ut igjen på tur i bakken og då nytta eg og Tom tida å sjå ein film!! Lure på når tid vi gjor det sist!?...Då dei kom inn igjen laga Katja og Emilie middag og serverte oss på tallerken!!

Er redd det igjen går mot ein sløve kveld...er ikkje ofte eg er i slikt modus!! Kankje tek eg med The Holliday i senga, det må nå vere perfekt ilag med bakgrunnsklynk frå valpekassa 
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...