tirsdag 7. juni 2016

Stikk UT!

Eg bruka ikkje å skrive meg inn i bøkene elles i året, men Stikk UT! tenkte eg skulle vere min måte sette meg mål for året...
Her er Timmen på kniven...fleire bilder frå diverse Stikk UT! lenger nede...

Eg bryr meg lite om konkurransen om flest tura og mål, men kjekt kanskje å oppdage nye tura og ikkje minst den jobben eg må gjer sjølv for å lare å halde meg på beina...ja, for eg må trene og jobbe kvar dag for at eg skal klare å leve litt "normalt"...
Det første var at eg ikkje skulle prøve meg på store turar (som gi meg enorm energi, og akkurat den påfyllinga eg treng for dei dagane eg ligge) før eg hadde 50 turmål og over halvparten oppover...Med mine 48 tura i Sula der 29 turar til Leirvågfjellet, 4 tura til Nøringset, 2 tura til Blåfjell, 1 til Eltrane på fjellet og 1 på vonhytta var det innafor "kravet" og når eg plussa på dei turmåla i Ålesund så har eg nådd mitt eige mål om turar (51!) så no kan Hjørundfjorden berre rope ;)
På Nøringset...
 Rundskue...
 Blåfjell...
 Bobbyen på tur til Eltrane...
 Tur til Eltrane...
 Tur til Eltrane...
 Leirvågfjellet...
 Leirvågfjellet...
 Leirvågfjellet... 
 Leirvågfjellet...

Ønska alle ein herlig og aktiv sommar!!
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...