onsdag 25. oktober 2017

Valpeplanar...

...Vi har hatt planane ei stund, men no når alt er klart kan eg endelig sei planane høgt!!
Kombinasjonen mellom "Blossi" og "Keesha" er noko eg gler meg skikkelig til, og no er dei begge augelyst utan anmerkning og vi kan berre vente på at ho byrja å løpe...å etter det eg ser er det nok ikkje mange dagane før ho gjer det.
Keesha har ikkje vore stilt så mykje, men har fleire ck og eit cert frå utstilling...

Litt uheldige bilde..."Blossi" avrøyta no og eit av ei meget ung Keesha...

Igjen får eg gjort ein kombinasjon av ein son av "Ryan" Caci`s A Boy Like Daddy som festa seg på netthinna i 2009 og der vil han nok vere...I tillegg blir det første planlagte kullet etter Rebusbarna våre - Caci`s Hit The Road Jack som gav oss eit herlig kull mellom andre så har vi "Bobby" og "Keesha" heime.
Bobby og Berta hadde ei tjuvparring og det kullet var eg berre sååå fornøgd med så det håpa eg vise at I-kullet kan levere vidare. I tillegg hadde vi k-kullet som eg har berre gode erfaringar med som har ei veldig lik stamtavle. 

No når eg har hatt "Blossi" i hus nokre månader og blitt så godt kjend med han er det veldig kjekt å sjå at disse to utfylle kvarandre så bra!!...Med det håpa eg at dette kan bli eit godt kull om og når det blir valpa!!




VDHCH Silkmann`s castle No One`s Better No 5 

SE VCH SEU(u)CH EUW-10 C.I.E. NOUCH KBHV-09 VV-10 Caci`s A Boy Like Daddy  
SE U(U)CH Caci's Black Shadow
Caci's Why Should I Work
VDH CH Elding`s Fire No.8 Of Silkmann`s Castle 
DK UCH Black Amandas Gambler Man 
 A Number Thirteen Of Silkmann`s Castle
 




Kvasneset`s In Case Of Christmas 


SEU(U)CH JEUW-13 WW-14 Caci`s Hit The Road Jack 

IE CH GB CH Clandrift Dark Legend 
SE U(U)CH JWW-08 Caci's Strip and Tease 

Kvasneset`s Himmelske Honoria (res. CC)
SEU(U)H VWW-14Boppalooza Jungman Jansson
Kvasneset's Frøken Lisa (CC) 

Er du interessert i denne kombinasjonen, eller berre det å få valpen og ditt nye familiemedlem frå oss så må du gjerne ta kontakt på mail eller telefon!! :)

Sosialisering og god oppfølging av valpane dei første 8 vekene er for oss ekstremt viktig slik at de kan få heim ein trygg og god valp!!...
Oppfølging vidare er mulig for dei som ønska det, bur du i nærområdet har vi vekentlege samankomstar, og set alltid pris på besøk om du er "forbi" eller vi kan treffast når eg er ute å reise!...
Du ser info på www.kvasneset.com - facebook Kennel Kvasneset - Instagram Kvasneset - vi har også ei gruppe på facebook som er lukka kun for våre valpekjøpera...

Om du vil høyre meir ta kontakt!
Ha ein fin dag!!
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...