mandag 18. februar 2019

Uimotståelig...!

Blåveis er jaggu ein av dei vakraste markblomstrane å eg skulle så gjerne kunne finne dei rundt her på Sunnmøre. Men, mulig eg finne dei rundt hytta til våren...
Men, ein flat både som valp og vaksen er nesten uimotståeleg...
Her er eit bilde av bestemor "Nora"...

...Er det nesten for meg når ein av valpane frå det siste kullet som blir 12 veke i morra må "heim". Ja, eg skulle ønske eg kunne behalde ein av disse hjarteknusarane heime, men for tida har vi nok hund i huset. 
Grunna sjukdom kjem det no tilbake ein valp som vi leverte for 4 veker sidan. Den har fått ein super start på livet med mykje god sosialisering og valpen er heilt fantastisk!! Så det er sjølvsagt no med knust hjarte dei må levere den frå seg...
Valpen har eit herlig gemytt med ein utrulig bra nase, den har så langt eit nydelig både indre og ytre.
Den blir som alle valpa frå oss levert med ein innhaldsrik valpeperm, valpepakke, id-merke, vaksinert og registrert i NKK. Oppfølging frå oss er ei sjølvfølgje for dei som ønska det!!

Litt spesielt at eg brukte akkurat han i det bloginnlegget her...å no er han på rett ute å skal friste..!


Ei stamtavle med mange gode hundar som eg lika veldig godt...

Sjå meir på www.kvasneset.com Instagram og Facebook..!

Om du lurer på noko eller er interessert i å høyre meir så kontakt oss på melding eller telefon 900 18 619 :)

Del gjerne innlegget!!

Vil du ha ein kvardag med litt rikare innhald? Då er det kanskje ikkje så dumt å gå for ein flat coated retriever(?)...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...