torsdag 25. september 2014

Ommøblering ☆

Bilde delt på instagram - "Anjasskatter"...
 
Snudde om på stua for litt sia og eine kroken blei bra, men den andre vart eg ikkje heilt nøgde med...så medan vi eigentleg skulle stormsikre ute så blei det 5 minutt til snuing av sofa, stol og småborda/kistene :)
Her har eg trua på at eg kan knørve beina inn under meg og kose meg med ein kopp te og ei god bok, og berre nyte det når blæsten riv i hushjørna og regnet piska mot vindauga i haustruskeveret!!

Tenke ditte blei meir rett enn så lenge ☆☆☆
Den laveste kista har eg hatt i mange år og ei som eg fekk av morfar...
 Nøgde med "kosekroken" vår...men snart på tide å fylle på med enda fleire puter og skinn ;)
Denne kassa er fyld med bøker og blad...
Då eg tok ut kasser leita eg etter årstal med betydning, og her er fødselsåret til mi kjære mamma...

No er eg klar for ein liten tur...utrulig nok skal eg, mamma og lillesøss Eirin på tur i kveld...forma er toppa til "Damenes aften" på Bohus, håpe det blir kjekt og innhaldsrikt.
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...