søndag 30. april 2017

Balduscup

Katja og gjengen godt igang med oppvarminga kl. 07.15 i dag tidlig!!...
For meg som ikkje er noko utprega b-men`ske var det heilt greit å starte dagen tidlig, er det kvalmt å sei at eg var oppe ein halv time før vekkerklokka ringde!?... ;)  

Fredag sat eg og Katja oss i bilen for å reise til Lillehammer og Balduscup. Ein lite behagelig tur, men alltid kjekt å sjå barna spille og trudde ikkje eg skulle klare å sei noko, men klarte å heie på meg noko som kjentes som eit sprengt blodkar i halsen! :)))
 Oppvarming og første kamp (andre for frøste spilte dei fredag kveld) laurdagen i Kristinshall!...
 Katja kjempa i forsvar!!...
Vann første kampen i sluttspelet i dag tidlig, så var det klar for frukost og utsjekking før neste kamp. Spennande kamp som endte med ekstra omgang og første mål gjekk vidare - over 4 minutt (om eg ikkje tek feil) tok det før dei måtte nøye seg med eit knepent tap...sikkert litt å "pirke på" men ein skal ikkje avslutte ein cup med "eit dårlig augeblikk" så no vel å ta med meg det positive...
Oppom Frøya og matmor på fredagen!!...alltid kjekt å treffe valpekjøpera - Frøya var 1 år 22.04.2017! ;) 

Endelig vel heime gjekk vi rett i valpekassa ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...