fredag 11. april 2014

Footprints In The Sand...

http://www.youtube.com/watch?v=zAOCf_ZOMbk&feature=youtu.be
Tim Are og Bajas på Vaksvikjellet hausten 2009...

Er det nåkken som har lagt igjen fotavtrykk så må det vere dinne gromgutten våra...Ufattelig stille og tomt i huset i dag, ingen eg, snubla over, ingen varm snute på låret mitt, ingen som sitte å ser på meg med bedende auge...Men, Sky er her heldigvis og ho har litt på sine skuldre der ho skal ta opp igjen arven til sin fantastiske far ♥ men, heldigvis er ho seg sjølv og slik skal det vere, men litt ekstra må ho vere ei stund framover!!...

"Bajas, du har etterlatt fantastiske poteavtrykk i hjertet mitt"!!
Skulle gjort masse for å få ein liknande hund igjen..Kanskje vi kan vere heldige når datter forhåpentligvis skal ha valper og drøymer om eit kull etter ein sønn av han ♥


Har tatt fram litt forskjellige bilder og sett på litt eldre bilde då barna var små og Bajas like ved ♥ Skal prøve å få eit nytt system i alle bilda mine kanskje no i påska. Er slik at når systemet er nesten i orden blir eg ikkje heilt ferdig også blir det rot igjen...
 
 
Her er veffal nåkken bilde av tida vår med Bajas ♥ og vakker sang av Leona Lewis...

Fikk problem med å laste inn videoen her så la den inn på youtube og linka herifå... 

De blei ein veldig spesiell dag 10. april 2014...orka ikkje å snakke med så mange og de gjekk i kos, bildesjåing og vakker musikk...

Tårevåtklem...
-Anja-

2 kommentarer:

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...