mandag 6. oktober 2014

Picture of Artic fox - Fjellrev på Langedrag


Eg skulle som sagt legge ut disse bilda tidligerer i år, men det blei med tanken og tanken bak det heile er litt av eit prosjekt eg ville ha her heime ;) Det kjem eg nok tilbake til etterkvart, men derfor dele eg litt bilde no...
Langedrag er med i
prosjektet om å redde fjellreven og du kan lese meir om det her!!
Den skjønne fjellreven fekk Tom og barna nøyere kjennskap til gjennom den nyoppstarta "Revecampen" på Langedrag i år. Før har vi berre vore inne med dei som her ved matinga.
Fleire bilder frå Langedrag!!
He kan du sjå Ulven ♥
Her kan du sjå Gaupa ♥
Her kan du sjå Elgen ♥
Var skikkelig stas for Tim Are å mate fjellreven og bonus då han klatra opp på han ♥
 
Her er barna ilag med Tom på "Revecamp"...Her går fjellreven over dei, så hadde dei reven på ryggen ein gang...
Inne i revegjerdet er der også reinsdyr som barna får mate...der er det altså mating av både reisdyr og fjellrev - til glede for både store og små ♥
 
Katja som mater ♥
Her er det eg som strekk ut ei hand for å mate reinsdyret...
Ha ein dyrerik aften ♥♥♥
Klem -Anja-
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...