mandag 6. oktober 2014

Picture of Lynx - Gaupe på Langedrag

Følge opp med bilde frå eventyrlige Langedrag her kan de sjå bilde av ulv...
Kvar gang vi har vore der har eg vore i ulvegården, derfor har det ikkje blitt inn til gaupene. Men i påska for Tom og barna på "Revecamp" og dermed kunne eg spandere ekstra med tid på meg sjølv ;)
Skikkelig irriterande at kameraet skulle streike der inne, men fekk nåkken bilde likevel...
He kan du sjå Ulven ♥
Her er bilder av Fjellreven ♥
Her kan du sjå Elgen ♥

Staselige dyr som eg aldri har sett i naturen...men Tom var så heldig å "gå på ei" ytanfor hytta ♥

 

Så måtte det gå litt i svart også ;) Det er fantastiske dyr som eg gjerne vil sjå meir av, så dette blei nok ikkje mitt siste besøk i gaupegården om eg får det så eg ønska...
 
 
Ha ein dyrisk dag ♥♥♥
Klem -Anja-
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Convoy

Turens første stopp på Åndalsnes der Cecilie satt frå seg bilen sin... Det har vore så mykje eg skulle og ville fortelje om, men med f...