tirsdag 16. oktober 2012

Gammalt nytt...


Tøffe glass med forskjellige oppskrifter frå Lene Bjerre. Stilig pute og lampe levert av Nomi-Import... 

«Gammalt nytt» - jepp...legger her inn nåkken bilde som eg tok for fleire dagar sia…Når eg var ein snartur innom butikken i dag hadde dei allereie plukka vekk den eine utstillinga og planar for å lage ny :)))
Tida er nok snart inne for å lage juleutstillingar – akk ja, vi er kun halvvegs i oktober og kanskje litt tidleg for jul tenker du?
Svaret er vel ja for dei fleste, men når November banka på døra må jule- og adventsvarene vere i butikken slik at alle kundane får tid til å lage julehus til 1. Desember 

Fine lysestakar, fat og krukker frå forskjellige leverandørar, her også lekre lys frå Lene Bjerre...

Sjølv blir eg litt «frustrert» 
når eg går inn i eller forbi butikkar som har julevarene i hyllene allereie i September!! Litt av sjarmen med førjulstida blir vekke når vi får det servert så tidelig, eg vil ikkje ha julepynta butikka, musikk og herlig lukt før i månedskifte Oktober/November.

Dermed lagar vi ei lita utstilling her før sjølve juleutstillinga er på plass ;) Så håper vi du gleder deg til at vi får jula i butikken!!(?)

Ønska dåkke ein fine kveld og HEIA NORGE!!
Klem –Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Convoy

Turens første stopp på Åndalsnes der Cecilie satt frå seg bilen sin... Det har vore så mykje eg skulle og ville fortelje om, men med f...