onsdag 17. oktober 2012

Sjarmerande skogstur...

To av mine dyrbare skattar   

...Du spør deg kanskje – «Sjarmerande skogstur»?
Ja her var det sjarm i massevis frå to små sjarmerandes kara, ei herlig jente, gamle hekser, sopp, greiner, knirke lyder så kunna eg ramsa opp ein heil haug til ;)
Har her lagt ved mange bilder frå skosturen våra...

Vår fantastiske «Bajas» som  no nærma seg 11 år...

 Første bildestopp ;)
Sander og Tima Are er flinke å gå med «Bajas»…

«Bajassen» kosa seg med gutane mellom anna syns Tim Are det var supert at han kunne dra han litt oppover skråninga…
Vi gjekk berre rundt omkring i skogen ovanfor hytta slik som vi alltid gjer, det er ikkje det same som at eg er godt kjend eller har peiling på kor en skal gå. Så vi gjor som sist og «gikk oss vill» - denne gangen enda lenger nord enn sist så det blei et stykke å gå langs «Fe gata» men det er jo supert når en har den å gå etter!...


«Bajassen» kosa seg i sola...
Så fann vi oss ein fine benk...

«Bajas» vil gjerne rulle seg innimellom bilde takinga...
«Ædda Bædda» - snakk om å ha likt uttrykk da! ;)
«Skjønninga»

«Bajas» venter medan vi ser på heksene...
Sander og Tim Are ved siden av heksene i skogen...
Eg fikk med litt makk Sander til å legge seg under heksene :))
Det var sjølvsagt vanndam på baksida, men å bygge opp med stein etc. fikk eg det til...
Katja ville ikkje vere med på så mange bilder i dag, men eg fikk ho med på nåkken...
 Her står gjengen å flira etter at ej hadde rysja ned ei lang skråning i det eg ropte: «Pass dåkke, her kan det vere glaaaaaaaaaaaaaatt»!! Skitten og blaut men fortsatt like blid :))
Sopp i skauen var der også...
 På veg heimover en eller anna plass...

Vel attende ved hytta venta grisane på oss…

Tilbake på hytta var vi alle samde i at det var ein super tur, berre Katja som var litt irritert for at dinna mora henna klarte å gå oss vill igjen :)



I kveld har vi vært på sykkeltur, fått oss kvelds med gode venner, tilbake og lesestund på senga...Med det ønska eg dåkke ein super kveld    
Klem -Anja-

5 kommentarer:

  1. Flott blogg du har. Fattet veldig interesse for Flat'n din :) Har en selv som er 10,5. Kan jeg spørre hvor din kommer fra? Hvilken kennel.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig hilsen!!
      Flatten er jo berre ein herlig rase...Han her er frå eige oppdrett og er bare en herlig gutt!!
      Vi har eit lite oppdrett under kennelnavet Kvasneset, og han her heiter NUCH NVCH Kvasneset`s Braveheart ;)

      Slett
  2. Fant ut etter litt mer lesing ;) Da kjenner du nok min eks mann Stein Feragen ;) Min er Flatnews At The Top Of The Hill "Shakir" Ikke helt i hundre i kroppen lengre men halen og humøret er der det skal være :) Blir ny Flat hann på meg en vakker dag ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen!!
      Ja, han kjenner eg vettu :)
      Flatten er ein herlig rase...då er han sikkert kullsøster til F. As you like it - hun husker jeg ;)

      Slett
  3. Litt treg her... Ja det er han vet du :)

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...