tirsdag 2. oktober 2012

Herlige sommarfuglar

I Venlo var det sjølvsagt det meste som opptok meg men når eg ser slike vakre flygande skapningar må kameraet fram…Til Tom si forskrekking syns han eg var vel ivrig då han påstod at eg heldt på å dytte ein mann over ende for å få tatt eit bilde!.. Hallo!?? Sjølvsagt gjorde eg ikkje det, eg er då ikkje heilt gal heller da ;)
Desse små skapningane er nåkken av naturens vakraste skattar - og akurat desse som eg fanga i linsa mi er «mine skattar»...


Sommerfuglen
Av Henrik Arnold Wergeland

Den prektige sommerfugl
er fløyen fra Guds hånd.
Han gav den gylne vinger
og røde purpurbånd.

Han lærte den å flyve høyt,
høyere enn jeg er.
Den har nok fuglens lyster,
men ei dens dun og fjær.

Og alle verdens mennesker
og alle kongebud
ei gjøre kan en sommerfugl.
Det kan alene Gud.

Dette er ein Dagpåfugløye som er ganske så stor og kan en kalle dei små skapningane kraftige?...Eg velje å gjer det, ikkje berre legge vi eg merke til den på grunn av størrelsen men den er utsøkt vakker 

Admiral har fløyelssvarte vingar med nåkken vakre farger i tillegg ein av våre mest stilfulle sommarfuglar...

Vakker Tistelsommerfugl dominert av oransje og oker...

Om man ser på bilda tek sommarfuglane igjen fargen på blomsten, på alle bilda ser du at det finst et snev av same farge på begge to…

Sommarfuglen er på ein måte «med oss» i det daglege – eine hunderasen vi har er papillon som er det franske ordet for Butterfly/Sommarfugl, flatten som vi kjøpte frå Sverige heiter Gunways Flying Butterfly… Jaja det blei litt på sida av bilda, men konklusjonen er veffal at det er nåkken fantastiske skapningar 


Med vakre fargar ønska eg dåkke ein herlig dag 

Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...