søndag 23. november 2014

Dagen i dag...

...blir fylt med aktive og glade barn på handballbana...Katja skal spille handball og mamsen skal sitte ringside - hmmmm det blei litt feil Anja, men gleda seg til å vere rundt utstillingsringen igjen ;) Mamsen skal sitte på tribuna å heie på Langevåg!! Er forberedt etter ein halv time i varm dusj, ullstrømper, ull, kaffikopp og strikketøy. Sikkert nåkke av den særaste mora, men strikketøy er for meg fin "avledning" på smertene.
Bilde frå tusenårsplassen mot Breisundet...Veldig fin utsikt frå butikken
Etterpå blir det middag med mine kjære foreldre ♥ skulle gjerne fått meg ein liten fjellyur også men er nok litt for mørkt når eg er ferdig i hallen...

"Dagen i dag er ein vakker dag og du har fått den i gave" - det var ein av tkstane som var på vindua på butikken. Så kjekt med dei fine tilbakemeldingane på orda...eg hadde spredd glede til ei som ikkje hadde det så bra, ho måtte gå rundt heile bygget og blei så varm av orda ♥ det var kjekt at hadde ei slik virkning 
Eg ser fram til ein rolig og koselig kveld med mine kjære 
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...