lørdag 22. november 2014

Varm ♥ velkomst

...Tusen takk til dåkke alle som gav oss ein slik fin og god "Velkommen tilbake!" med blide folk, gode klemma og fine ord  vi er takknemlig og med så mange lykke ønskingar har eg enda større tru på at vi har gjort det rette.
Måtte nå berre bli nåkke anleis utanfor døra også :)

Det har vore så masse folk innom disse to dagane og det er berre så kjekt, kjekt at de kjem innom å for å sei hei, kjøpe med helgas blomster, eller lys og diverse interiør.
Eg er glad for kvar eit menneske som er innom å ser og prata...men, litt spesielt då klokka passerte 12.00 på torsdag kom to av mine gode barndomsvenninner inn døra frå Ellingsøya ♥ det satt eg stor pris på!...Litt seinare kom ei anna god gammel venninne inn døra heilt frå Engesetdalen!! Det har vore så mange fine folk innom at eg skal ikkje nemne fleire, men de skal vite vi set pris på det!! 

Føle eg har fått mi lille hule, eit lite skattkammer som er heilt "meg"...har tenkt litt på kva eg skulle ha i butikken og då eg tenkte på å få inn bilder datt det inn i hovudet - "kvifor ikkje gjer det heilt personlig!? Eg bruka eigne bilde!!"...vips det gjor eg, hadde nok tjent meir på å bestille inn kinavarer, men disse bilda er kun i vår butikk og det personlige skattkammeret blei plutselig enda meir personlig
♥♥♥ 
Så mange som likte bilda og kom med fine ord og dei lurte på kven som hadde tatt dei...litt rart å sei at dei har eg tatt sjølv, eller høyre mamma sei at det er Anja!...Men, veldig nøgd med at eg gjorde det på den måten.
Så måtte eg ta med litt personlige bilder i butikken berre for å sette rette stemninga...

Ein del varer fekk forme butikken no i starten ein del meir er på veg frå forskjellige leverandøra, og sjølvsagt blir det advent til neste helg!!...

Så må eg berre takke for all omtanken de har vist meg ♥ Klart er det hardt å starte opp igjen butikk med ei helse så skral som mi, men eg har god hjelp i mamma og måtte vi kanskje raskt klare å opparbeide oss så bra at vi kan få litt avlasting til ho...
Eg sjølv skal prøve å ta vare på helsa så godt som mulig og ikkje kjøre på for hardt. No skal eg innimellom berre gå rundt å prate med folk, ta oss ein kaffi og nyte synet og dufta av vakre blomster og fine små skatta. Det gjer godt i ein kvardag fylt med smerter, og når eg i tillegg kan få sette saman blomster innimellom kan det ikkje bli betre. Eg er takknemlig for at de har tiltru til meg slik eg kan få utfalde meg, og fylle på med innhaldsrike små augeblikk danna av blomster :)
ELLES ER EG IKKJE GRAVID då eg har fått nåkken spørsmål, det er "Nora" flatten vår som er drektig og venta valper lillejulaften!! Dårlig timing!? I know men då eg parra ho visste eg ikkje at vi skulle starte opp igjen...ting skjer for i "Anjas galne verden" ;)

Tusen takk til dåkke alle for fine ord på meldingar, telefon og i butikken, ja rundt omkring også ;) Det varma meg så inderlig at så mange var glade for at vi er tilbake!! Samtidig må eg sende ein stooooor takk til mamma, ja det er MAMMAN MIN som er i butikken som gjer at eg i det heile tatt kan starte på an igjen ♥ Utan ho ved roret hadde det ikkje vore mulig å åpne dørene igjen!! Så håpa eg inderlig at vi skal klare å halde det gåande i laaaaang tid! Vi har, og får inn massevis av fine klassiske varer som kan passe i ein kvar heim, ein lastebil for frå Danmark i går med ein palle og bestilte inn ny no i kveld ♥ Spennande, kjekt og interessant...Det bobla snart over og sjølv kor sliten og låk eg var i dag tidlig var det så umåtelig kjekt å vere på butikken, det gir liksom meining det 
Ha ei meiningsfylt natt 
Klem -Anja- 


2 kommentarer:

  1. Spennende Anja - må nok en gang få sei både tullehøne og lykke til - det er godt å være galen og impulsiv! Kjekt at du er godt mottatt,det einaste ej He hørt folk kiicka på er navnet...du kunne kanskje kutta Gavehuset og hett berre Anjas Skatter? ;) For det er tydelig mange skatter,tøff du e som produsera egne bilder!!!! Gikk tur med vofsane i stad,skulle på Nordea i minibanker og det var berre herlig utenfor dørene der - en fargeklatt akkurat som du !!!! Ikkje ødelegg deg no da - kan så vel tenke meg at det e vanskelig å begrense seg med alt som e gøy og som du He lyst til!!!! Toveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Tove!! :)
      Ja her er litt avkvart og ting som eg står for forøvrig namnet også ;) ... Håpe vi får fort innarbeid oss igjen (ser lovande ut!) slik at vi klare å overleve blant dagligvare med aukande sal av blomster og dragninga til moa og andre stader ;)

      Slett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...