tirsdag 3. februar 2015

RustikkChic...


...godt blanda med klassisk og tidlaus eleganse. Her er litt for ein kvar smak og for dei som er litt som meg så miksa vi litt klassisk,rustikk og natur ♥ Det er berre så fint og tøft det å få blande alt frå skinnande sølv til bark, tekstil gjerne ull, så borti rustne bokse til krystall!!...
Her møte det naturlig det fine og bort i det sarte...Det er både fjær og krystall i "treet", ja nåkken rosa fugla også ♥♥♥
 Det er massevis av fjær...over er det forskjellige kvite og under i jordtona...
This is CHIC - RusticChic!!...Sølv, grått og brunt, greiner, fjær...
Slike potter har vore borte litt, men så mange muligheta med dei!!...Lekker med eføy, og ikkje minst fin med eit rustikk preg med eit vårleg reier..
Stilige grønplanta med rustikke hengelykte...


I`m a RusticChic kind a girl!!...and so is my store!! I love it and hope you do too...

Eg fekk spørsmålet då eg opna butikken igjen om kva som ville bli og finne i butikken?: Jau, ting som eg lika som eg godt kunne plassert i min heim eller på hytta. Sik er det for det er ingen "må ha" varer i butikken som eg kan komme på...
Å no har det komt meir nye varere, og du og du kor kjekt!! Det var så deilig å få påfyll av litt meir av det grove ;) 

RUSTIKK - naturlig og enkel!!...

Håpe du lika det du ser eller kanskje har du fått litt inspirasjon?...
Ta deg gjerne turen innom oss ♥♥♥
Klem -Anja-

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder Anja,og kor kjekt med nye varer! Da er det vår vættø!!!
    Håper det går bra med foten ;)
    Toveklem .)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Tove!! :)
      Ja veldig kjekt og ikkje minst når det også fell i smak med kundane...mamma solgte masse allereie dagen etter eg og Katja laga utstilling ;)
      Du, foten har blit utrulig bra, har blitt flink til å pleie riktig overtråkk!! :) Så no kan eg begynne å "trene" med den ;)
      Klem

      Slett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...