søndag 1. februar 2015

Utetid og første solgløtt...


...gjennom stuevindauga på sånn ca. 2-3 månader!! Jepp, her er vi i skyggeland ei tid og deilig då strålande kom inn på stua i dag. At vindauga burde pussast det bryr eg meg elles lite om det kan du tru, men eg fekk lyst å hive meg i ein stige å pusse dei utvendig med ein gang!! ;)

Tidligare på dagen hadde valpane seg ein tur ut, det var godt å få komme ut når det var opplett og passe kaldt ute ingen som blei tilgrisa etc. Eit par av valpane har hatt litt dårlig mage så derfor hyppig vasking og passe på å ta vekk med ein gang...t

Tim Are elska å få helde på med valpane!! 
Her er litt bilde frå dagen i dag :)
Etter valpane var ute dekkje eit gløtt av sola!!!

I morra skal mi kjære mor passe barna, valper og hundane...Eg og Tom skal på dagstur til Oslo så håpe det går bra med dei her heime!! Men, eg kan nok senke skuldrane for dei er i dei beste hende...Katja ha full kontroll på foring, Tim Are det sosiale og mamma med reinhaldet ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...