tirsdag 24. februar 2015

No e eg klar!!...

Fekk meg ein herlig luftetur i surt vêr her i Oslogatene og etter vel ein time i treningstempo var skrotten varm og ryggen stiv. Så no er det berre å få kvelden og natta overstått så kl. 06.00 i morra tidlig blir eg vekt!...
Etter sjukepleiarar, operatør og blodprøvetakera fekk eg til slutt besøk av anestisilege...kjekt med tilbakemeldinga på at dei er imponert over korleis eg klare å takle smertene. Joda, men no skal det snu og eg skal bruke energi på å LEVE LIVET å ikkje bruke den på å måtte takle smerter ;)
Dagens mellommåltid... #gogreen
Beina høgt og varma av mamma's heimestrikka ullragga...To hjarter ❤️ Mamma sa eit for meg og eit for ho...
Jadda litt av ein kveldssyssel, ja rein må ein vere før operasjon...
Sånn ser ryggen min ut frå før av...vakrere blir den nok ikkje, men håpet er å få den betre ;)
Så no blir det slumring før morradagen...sjølvsagt spent men skal bli godt å få det overstått.
Blir lagt i tung narkose i morra så er nok ikkje "tilbake" før seint i morrakveld.
Ha ein fin dag alle som kan ❤️ Spesielt til mine kjære...dåkke skal få alle mine krefter og energi i morra ❤️❤️❤️
Klem -Anja-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...