søndag 1. februar 2015

Fin avslutning...

...på Januar :)
Forige søndag var eg Tim are og pappa på ein fin tur, utan hund!! Ja, alle var i Langevåg og vi på Sunde...
Tim Are og besten på tur ei litt anna rute enn vanlig ;)
Ser kaldt ut for Timmen...men, eg helde dunjakka i handa, han har ulskjorte og ullgenser på seg asså!! Blei berre så varmt då vi gjekk oppover :)

Fredag morgon var det behandling og ein rask fjelltur ilag med "Sky" før det var heim igjen til valper. Der var det ein som var litt pjusk i magen så isolerte den i stua...jaja ikkje masse vits då det lett smitta, men fekk følge med at den fekk i seg nok med vatn etc.
Laurdag blei det heimetid med valper før det blei ein liten handletur...Kjørte raskt til Sunde der vi akkurat rakk ein fjelltur før det blei mørkt, klart til og med å kjøre bort til Breivika igjen før å kjøpe gulvtepper før kl. 18.00!!! :)  Tim Are har det med å ta litt mange valper inn i stua og klare ikkje passe på kven som tissa og bæsja, tok ut eit teppe, men klarte meg ikkje utan ;) Så no skal vi ha klare spilleregla for korleis vi ska ha valpane i stua.


 

Middag på Sunde før vi for ut igjen og der skulle eg få mest mulig med inn...Klare asså å få til eit overtråkk på den asfalterte gårdsplassen vår!! Men, heldigvis ikkje så gale hørte berre eit lite riv, isa ned, hatt foten høgt og komprimert ;)

I morra blir det "bydag" og innom Ullevål, så eg og min kjære skal på lunsjdate og kose oss litt også ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...