tirsdag 24. februar 2015

Spent...

Det er eit par mørke daga no...spent med både opersjon og det som er igjen der "heime"...Men, vi må berre sjå framover mot alle dei fine dagane som forhåpentligvis kjeme ♥♥♥ Lykka og det positive må vere at vi ikkje let oss knekke for saman er vi sterke og backa opp kvarandre når det tregs...Saman går vi vegen og blir sterkare for kvart steg and we got the love ♥ Love my family ♥♥♥

...veldig spent!!
Eg håpa så inderlig at operasjonen går fint og at eg kan vakne opp til ein litt "tøff" rekovalens og at det etterkvart berre blir betre og betre. Eg har fått beskjed om at langt frå bra kan eg blir, men håpet med denne operasjonen er at e kan få betre livskvalitet...Som dei fleste av de veit og ser så prøva eg å gjere det beste med det livet eg har fått, men det vil ikkje sei at kvaliteten er så bra innerst inne for den er berre svært så låk, men eg kan ikkje stoppe å leve av den grunn...det verken kan eller vil eg!!...
Men, no er det berre eit lite håp om at eg skal kunne bevege meg, ligge i ro, kunne slappe av med litt mindre smerter :) Eg har håpet og faktisk litt trua på dette og ønska at dissa herre på Ullevål kan utrette mirakler!! hahaha...jaja, det er jo lov å håpe at eg kan komme meg dit eg va før første operasjon eller!?...
Gjer det eg veit du, så håpa eg det ikkje blir for lenge til at de høyre frå meg igjen. 
Det blir sikkert nåkken rare daga her på Ullevål, men eg har med meg lesestoff og skal få dagane til å gå sjølv om eg mest vil vere heime med mine nære aller kjæra....Meiningslaust at eg skal vere her og ikkje der..........men, eg fekk beskjed om at no måtte helsa mi før alt anna så håpa eg berre at all mi styrke og gode tanka som eg sende "heim" kjem godt med ♥♥♥ uendelig glad i dåkke...
Storm har det vore lenge og er det rettferd i denne verda då blir det forhåpentligvis slutt på faenskap om få daga...

Så om nåkken daga kanskje får de sjå litt av rekovalensen her og etterkvart i skogen heime med min kjære familie og herlige fribeinte...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...