torsdag 26. februar 2015

It's a masterpiece!!

This is me!! ;)
 My new masterpiece!!..."heil naken" og dele med dåkke ;)
Handverk på høgt nivå spesisltilpassa meg!! :) 

I dag har eg vore på røntgen og gav dei litt luksus som dei sa... Dei begynte å klargjere sengerøntgen og lurte på om eg klarte å flytte meg over sjølv eller måtte ha hjelp? Ja det klare eg, men skal eg ikkje stå da? Åj eeee kan du det da? Jepp ekje det best da? Jo så absolutt, men vi er ikkje vand med slikt...det er jo luksus for oss dette. Røyse meg ut av senga og dei sei eg kan bruke dei, men eg klare meg fint...så kjem det Oj det var utrulig, dette er skikkelig luksus for oss :) Kjekt å kunne overraske litt her også ;) 
Så kjekt å sjå Ragnhild på røntgen som var å hilste på valpane for eit par veke sidan...ho er jo så koselig og kjekt å sjå eit kjent ansikt.

Blei fole lite søvn i natt berre halvanna time...Så då var det godt med ei bok og den la eg frå meg halv fem...
Det blei litt langdrygt i går kveld og natt...hadde ei på rommet som var redd og engstelig for å få smerter og har kava litt stakkars...men heldigvis får ho sove ein del og har faktisk ei søt snorking :) Tenkte å muntre ho opp i dag, men ho er fole grinete syte og klaga same leksa til kvar som kjem inn og ho snakka med i telefon...men no er eg flytta på nytt rom med ei koselig dame :)
I tre- halvfiretidag måtte spørre ein sjukepleiar som kom innom (måtte vente til det kan ikkje drive plinge på dei for "ingenting"), eg spurte om eg fekk for masse smertestillende for den pumpa går så ofte...ikkje det at eg kjenne det så godt, men den går så ofte og fekk til svar at det er same dosa men slangen er så tynn... Så om eg prøvde å døse av skvett eg når den hiv inn litt...men slik er det å vere var då er det godt eg har gode bøker og skal jaggu ikkje rekke så masse her så då kan eg døse av når eg vil...men snakk om bok ser litt dobbelt etc så det blir lest opp igjen ein del men bere kos det da ;)
Det er etter forhalda veldig bra med meg hoven men ser bra ut og godt å ha smertene på ein anna måte enn vanlig ;) 
Helde humøret på topp for det gjer dagen og smertene betre, ja så blir det sikkert betre for dei som jobba her også at vi ler litt og ikkje berre klaging...

Andre legen som opererte meg var her og vi fleipa godt og sjukepleierane smilte...vi trenger sånne som deg sa han for han hadde hørt at eg hadde vore ute å gått etc. 
I og med det er så "unormalt" at ein er oppegåande etter ein slik operasjon måtte ej berre spørre fleipete om det kun var pingler rundt her. og då flira han og sa at det var bra eg var så eg er... ;)
Han forklarte godt og sa at det var eit bra stort stykke arbeid som var gjort, og ikkje minst var det visst nåkken dyre greier (plate/stag) dei hadde satt inn bak der...steike eg har sikkert stege i verdi!! :)
Narkosen i går var tung for alle som ligge på magen med rumpa i været ligge i tung narkose ;) Herremin jaja veldig kjekt å høre men når vi først fleipa så må eg tåle å høyre såpass...ser synet for meg og det er ikkje særleg vakkert :))))) men rekna med dei he sett det før og kanskje verre ting også :) hahaha...
Avslutta med å sei at eg har vondt sjølv om eg er i godt humør!! Og det trudde han på.

Så har fysioterapeuten vore innom i dag og vi har vore på tur og gjort øvelsa...etter ho gjekk har eg vore på tura sjølv og gjort alt av øvelsa og repetisjonar eg skulle ta. Det er så kjekt å kome igang allereie det er sjølvsagt "litt" vondt men det er ikkje farlig med smerter så det her går fint...I tillegg til faste coctaila så har eg smertepumpa som fiksa det.

Var på devold å handla før eg for og disse kompressjonsstrømpene var fantastiske!! :)

Har faktisk god mat her så spise litt...er litt spesielt når eg spise på sjukehus og fly, då tenke eg alltid på onkel som ikkje er her lenger ❤️

Akkurat no av alle ting har eg så sykt lyst på snickers og godt og blandet surt...litt rar er eg men slik er det berre ;) hihihi...

Ha ein herlig dag og kveld rundt om dei som kan ❤️❤️❤️
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...