lørdag 28. februar 2015

Laurdag...

 ...kjem ikkje unna at eg skulle hatt betre starta på dagane, men i dag satsa eg på at det gjekk fint og fort over...sjølvsagt gjor det akkurat det ;) For i dag kunne eg ikkje bevege meg frå rygg til side utan at det reiv slik i at eg kunne svimt av! Men smertene bruka ikkje stoppe meg og er slettes ikkje redd dei, men i dag klarte eg ikkje snu meg uansett kor eg tok i...så det blei eit trykk i pumpa og eit par minutts pusting før eg prøvde igjen og då med mi staheit gjekk det fint, og samtidig heilt greit at dei tre andre søv så slapp dei å sjå grimasjane mine :)))
Kvalm blir ein men gjekk fort over og i bakhand har eg...ja eg har sagt det før men ein god ting kan ikkje seiast for ofte - eg har Godt og Blandet!! ;)

På eit firekvinnesrom med forskjellige personlighet må ein vere klar for ei problemløysing...såååå godt at eg tok med meg dei digre øyreklokkenene mine!! Ikkje berre helde dei blesten ute på tur, men også ganske lydtette ;) så det starta med musikk på så må eg spare på straumen og det funka utan lyd også :) JIPPI så rare som eg er så låg eg i natt med råååååsa øyreklokker og fikk betre nattkvalitet...steike det lønna seg innimellom å ta med litt ekstra!
I dag tidlig enda stille og mørkt på rommet ligge eg der med mine sære påfunn... ;)
For ein hundefamilie eg er ein del av ❤️ Etter eg var på badet kom eg inn til ei koselig melding frå Tove og det at var det nåkke eg trengte var det berre å sei frå! ❤️❤️❤️ Tusen takk!!!...Ekje farlig å vere lagt frå dei næraste med slik omtanke som fleire har vist meg.
Trappetreninga går veldig bra...litt svimmel så tek det litt rolig ;) tok video som skulle vise kor flink eg er (jadda ein heil masse sjølvskryt!!) men fekk den ikkje inn via telefon så får eventuelt legge den på fjesboka...
Etter eit par topptura var eg fullstendig gåen og klar for senga...tek på med dissa turane til toppen(av trappa)!! 
Litt rart det her med at ryggen er lengre ut enn rompa mi!!...har jo liksom ein sving inn på ryggen og ut med rompa, sånn er det veffal ikkje no!!...Kanskje ikkje så lett å sjå på bilda med det er ganske så tjukk ryggen har fått...
Her står eg asså med sida til (du kan sjå det på den streken i buksa) kan veffal ikkje skryte av ei veltrent sprettrumpe no da!!...og når eg kanskje har det, har eg liksom ikkje for vane å legge ut så forbaska masse bilde av meg sjølv ;)
Liksom greit no når mine næraste og venner ikkje er her så får dei med seg at alt går greit likevel...

Så må eg berre få skryte av dei så jobba her!!! Så utrulig snille og greie (ja nåkken sei ikkje det, men då må dei ikkje vere så vanskelige!)ja så langt har eg berre gode ord ❤️ Går i gangen og dei smile og gir meg positive tilbakemeldingar og sei eg er då flink som er ute å går!! Etterpå kjem dei inn med vatn, ei stund seinere "du har det bra? og du har vatn, vil du ha nåkke anna, kanskje kaffi?" Ja takk!! :) Eg er sjølvhjulpen stort sett, får litt mat og handduka servert...syns folka her er så flotte!!! 
Ikkje den værste maten her asså...men den derre hersens movikol (eller kva dei sei) kunne dei berre tatt sjølv!! Den er mindre god men skal visst funke fint for magen...men hallo!!? Er jo ikkje magen eg er operert i ;) hihihi...skjønna dei asså, men mage er mage og det der ekje godt ;) 

Så toppa heile "laurdagskvelden" seg då eg fekk besøk av Anne Lise og herligste Mathilde!! Utrulig kjekt med den omtanken eg har fått og den sette eg svært stor pris på!! ❤️❤️❤️ Det at Anne Lise tek med seg lille Mathilde og kjem heilt frå Rakkestad sei sitt!!! Så lenge sia eg har sett ho at det gjorde å ufattelig godt ❤️ Etter dei reiste låg eg med tårene trillande på puta...berre så glad for at eg er så heldig å ha så flotte folk "nær" meg men likevel så langt unna...men no skal det ikkje bli lenge til eg kan besøke dei i Rakkestad :)
 
Skjønne Mathilde sat godt på fanget mitt og som Tom sa på telefon etter snappen han fekk...Ikkje vanskelig å sjå kven det er dattera til ❤️
Dei hadde med seg kaker som vi koste oss med til kaffen, ein svær gavepose med truser og snoooooop...så har litt å trene av meg etterkvart ;)

Tusen takk for all omtanke frå alle mulige kanta ❤️ Men de som ikkje er med i hundesirkuset skjønna sikkert no at vi har ein stoooor herlig "bonusfamilie" i disse flotte retrieverfolka!!...
Ha ein fin laurdagskveld rundt om ❤️
Klem -Anja- 


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...