søndag 22. februar 2015

Valpete søndag formiddag

Herlig leik i snøven ute!! Uansett kor lyst eg har på vår og rydde opp rundt huset så er det herlig med rein og kvit snøv...
Valpane storkoste seg ute i formiddag først var dei fire så måtte "Gråtass" inn å bade seg for å blir klart til å reise heim. Egvar ute litt med filla mi for å tørke ein flekk i trappa, lille "gråtass" gjekk opp og stod der så sjarmerande som aldri før ♥ 

 Valper i interiøret hadde eg ikkje heilt sett for meg...Men eg kan vel kalle det det med eit par lykter, ei mjølkespann og plante midt i trappa ;)

Då g gjekk inn og dei tre var igjen ute kom "Mille" ut for å passe på dei...ja, betre valpepasser kunne eg sikkert ikkje hatt ;) Ho springe rundt og set dei på plass når dei treng det, sei frå om det kjem folk slik at eg får sjekke dei. Elles er ho stille når ho er ute med valpane nåkke heilt anna enn kva ho er når ho står ilag med dei andre store. Veldig greit for meg at det er ei vakt i hagen om noko skulle skje...
 Beste valpevakta i hagen "Mille"...

"Keesha" har mista halsbandet og det er fint å bære på og springe av garde...i iveren så flyge bandet gjennom lufta :)

Eg er i full gang med å gjere klart for å vere vekke nåkken daga så det har vore bretting av klede, vaske klede, tørke klede om att og om att ja slik går no det ;)
No skal vi fortsette søndagen med hygge ilag med familie og etterkvart ein tur til Sunde...
Ha ein fin dag vidare...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...